wtorek, 16 czerwca 2015

W TEJ WALCE WYGRYWA OGIEŃ! Nów Księżyca w znaku Bliźniąt (16.06.2015) i Letnie Przesilenie


Skończyły mi się słowa na określenie siebie. Przekroczyłam granicę, za którą słów jest tak wiele, że choć mówią wszystko, to nie mówią już właściwie nic. Tak wiele twarzy i tak wiele żyć. Tak wiele imion, elementów wielowymiarowej układanki, z których każdy opowiada swoją własną historię, z których każdy odkrywa jedynie część mnie.

Wymknęłam się własnym opisom. Zatopiłam w chaosie i obserwuję. Tańczę, śmiejąć się lub płacząc, przyglądając się postaciom żyjącym w ciele, które przyjęłam uważać za swoje. Które my przyjęliśmy...

Nie, ten nów to nie czas wyciszenia czy izolacji. Rozpoczynający swój nowy cykl aktywności Mars robi swoje. Rozbudza nieznane pragnienia i ognistą dłonią otwiera wrota, które do tej pory pozostawały zamknięte. Wciąga w swoją orbitę, dopalając resztki przeszłości i oświetlając nowe terytoria. Powietrzna energia Bliźniąt jedynie ten ogień podsyca. I choć jednocześnie miesza w umyśle, upiera się, by analizować jakość i cel istnienia płomieni szalejących w moim ciele, to sama jest przecież zaledwie pokarmem dla ognia. Nie może go zdusić ani pokonać. W tej walce, we mnie, wygrywa ogień!

Niech więc umysł ofiarowuje opiekę przed pełnym szaleństwem, lecz niech pozwoli mi płonąć! W ten nów ognistymi motylami, które unoszą mnie ponad ziemią, a wkrótce, w sabat Letniego Przesilenia, tysiącami ognisk, jakie rozświetlą tą najkrótszą w roku noc.  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz